Kinderen zijn speels, ze kruipen, klimmen en trekken aan kleding tijdens het spelen waartegen juist verkleedkleding niet goed bestand is. Bij rennen of (trap)lopen met een (lange) kleedje, stappen ze soms met hun voet in de rand van het kleedje die dan kan scheuren, ze draaien rondjes of doen dansjes waardoor ze kunnen vallen of ergens tegenaan kunnen botsten. Snel even een kleedje aan- of uittrekken waarbij iets kan (uit)scheuren. Opstaan terwijl de voet (of hakschoentje) nog op de rand van de lange kleedje staat en het kleedje scheurt. Juist in verkleedkleding waarin hun fantasie de vrije loop kan nemen, kunnen ongelukjes waarbij de kleding schade oploopt voorkomen.
Hieronder leggen we uit hoe de garantie op een aankoop en eventueel onstane klachten door ons worden behandeld.
• Wat is de garantie termijn ?
Je hebt een wettelijke garantie van 6 maanden, ingaande op de dag van ontvangst van het artikel. Daarom willen we je vragen,
om bij het constateren van een garantie kwestie, dit direct bij ons kenbaar te maken via de email : info@spaansejurk.nl , het
contactformulier of per telefoon. Wanneer je twijfelt of er nog garantie op het product zit, kun je altijd contact met ons opnemen, dan kunnen we dit in overleg bekijken.
• Ik heb een defect artikel / artikel met een fout ontvangen en/of er mist een onderdeel van het product, wat voor actie moet ik ondernemen?
Heb je een artikel ontvangen dat defect is of niet in goede staat? Meld dit dan zo snel mogelijk via onze klantenservice. Om de klacht te kunnen behandelen/beoordelen vragen wij je ons een foto te mailen van het artikel. Deze foto gebruiken wij ter beoordeling en voor verdere klacht afhandeling met onze leverancier. Als de klacht gegrond is zullen wij het artikel zo spoedig mogelijk kosteloos voor je omruilen of je kosteloos een nieuw artikel toesturen.
• Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat voor actie moet ik ondernemen?
Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan zo snel mogelijk via onze klantenservice. We zullen in dit geval het artikel zo snel mogelijk omruilen voor het juiste artikel!
• Ik heb een artikel dat defect is geraakt gedurende de garantie periode, wat voor actie moet ik ondernemen? Heb je een artikel bij Spaansejurk Nederland gekocht dat binnen de garantie periode kapot gaat ? Meld dit dan via onze klantenservice. Vermeld hierbij het ordernummer, om welk artikel het gaat en wat de klacht is. Gaat het om een beschadigd product dan ontvangen wij graag een duidelijke foto per email van het product met de beschadigingen, zodat we kunnen zien wat je bedoelt. Jouw klacht met foto kunnen wij dan ook doorsturen naar onze leverancier / fabrikant / groothandel. De ontvangen orderbevestiging per mail (met pdf factuur) is geldig als garantiebewijs, dit is tevens uw aankoopbewijs. Deze dienen bewaard te worden tot dat de garantieperiode verstreken is.
Bij een gegronde klacht ontvang je uiteraard van ons kosteloos een nieuw product. We gaan er altijd vanuit dat als je een klacht hebt, deze gegrond is.
Uitgesloten van garantie:
- Beschadiging door opzet of nalatigheid
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
- Normale slijtage, gebruiksschade
- Verkleuring door zonlicht
- Normale slijtage van zolen en hakken
- Kale neuzen bij schoenen door normale slijtage van buitenaf
- Door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
- Afgeven en verkleuring van schoenen en kleding
- Pillen van kleding
- Gebreken ontstaan door wassen of drogen
-Ritsen, knopen, zeer delicate stoffen, bloemetjes, lintjes, kralen, glitters, steentjes, opdrukken/afbeeldingen/prints
• Ik heb een klacht, wat voor actie moet ik ondernemen? Heb je een klacht? Geef dit dan door via onze klantenservice.
• Hoe snel ontvang ik een reactie op een klacht?
Onze klantenservice is op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur bereikbaar per telefoon, of email, om vragen en klachten met je te bespreken. Heb je een vraag of klacht naar onze klantenservice verzonden per email, dan ontvang je hierop op werkdagen binnen 48 uur een reactie.
Voor meer informatie betreffende je klacht over een product welke je online hebt gekocht verwijzen wij je door naar het Europees platform ODR.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt een e-mail sturen naar : info@spaansejurk.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.